Saturday 9 July 2016

Lirik Saau Jambatan - Adex Sabah



You're viewing lyrics and music video for Saau Jambatan by Adex Sabah

If you like the lyrics that has been share here; do share it by clicking your of choice on social network button to spread some love and support for our local singers and songs of Saau Jambatan - Adex Sabah. 

You are welcome to comments for any correction on the lyrics are provided here. 

Video: Saau Jambatan - Adex Sabah




Lirik Lagu: Saau Jambatan - Adex Sabah


Kakal do mandaman
Musim kito mikawan
Mikuyut do lunggayan
Do saau noh jambatan

Ontok tarang bulan
Sopiduduo kito
Nunu janji kito
Ramai iti taun miso

Kaa ku poduli
Karaja do karani
Biar morogoh gaji
Tapi kaa momoduli

Songgian mugad aku
Kaa ko momoduli
Songgian muli aku
Kaa ko mogilong daki

Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh bunuh diri
Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh gantung diri

Ontok do singkait
Kosoh nogi ondomon
Janji tarang bulan
Tinatak tindalanon

Long ku kosilawon
Do morondom pogilaian
Ontok indalanon
Romou ani injogupon

Songgian mugad aku
Kaa ko momoduli
Songgian muli aku
Kaa ko mogilong daki

Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh bunuh diri
Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh gantung diri

Songgian mugad aku
Kaa ko momoduli
Songgian muli aku
Kaa ko mogilong daki

Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh bunuh diri
Onjoo pongiwagu
Sanggup kuh gantung diri

Ontok do singkait
Kosoh nogi ondomon
Janji tarang bulan
Tinatak do indalanon

IIlong ku kosilawon
Do morondom pogilaian
Ontok indalanon
Romou ani injogupon

Pikir-pikir dulu
Onjoo aku duani
Songian ko mogidu yumi aku do ganti (4x)

Disclaimer: Lyrics and music video of Saau Jambatan - Adex Sabah provided or displayed on this blog is just to share the info. as well as reference and educational purposes, all the lyrics and music videos that are shared on the site 'Kami Bah Ini' is copyright / property of the authors, composers, artists and music labels @ production concerned. 

If you like the song lirik lagu Saau Jambatan - Adex Sabah lyrics and it music video, album and singles, get them through the proper channels and make sure you get the ORIGINAL to show your support for our music industry. 

All sources of music is derived from the YouTube video and others source. Support local Sabah songs.

No comments:

Post a Comment